26 Temmuz 2013 Cuma

Makyaj Malzemeleri Temali Seker Hamuru Pasta

Uzun bir ara verdik..Blogumuzda birseyler paylasmayali cok oldu malum ulkenin durumu,geziparki olaylari bizi biraz durdurdu.Malum birde razamana girdik..Bugun cok yakin arkadasimin dogum gunu kendisi benden onun icin pasta yapmami istedi.Tugce yani gangam biz gang diyoruz kendimize ama gangam style sarkisindan once de diyorduk;) oncelikle evde marshmelov alarak seker hamuru yapmakla ugrasmayin derim cunku ben hep o sekilde yaptim ancak bu pasta icin seker hamuru alarak yaptim.oncelikle ne renk yapmak istedigimi belirledim maliyet olarak hic bir fark yok.Pandispanya keki birgun onceden yaptim icini muzlu caramel ve cikolata rendeleyerek yaptim disina pasta kremasi kullandim.Aksamdan birde ruju alligi hepsini yaptim jelatine sararak bekletim sabah kalktim ve diger kismi tamamladim.Ortaya bu sonuc cikti gerisi sizin hayaliniz.Canim arkadasima ve dostuma guzel bir hediye olmustur umarim..Henuz pastayi gormedi ama aksama gorecek ben heycandan dayanamayip hemen paylasmak istedim..
Siparisleriniz icin mail atmaniz yeterli:)

4 yorum:

  1. vay anasını yaaa çok güzel oolmussss

    YanıtlaSil
  2. dimi şekerim bizde bayıldık ellerine sağlık Seval'in :)

    YanıtlaSil
  3. bende bayıldım buna seval hazır sandım bı an baktım kı sen yapmıssın :))

    YanıtlaSil
  4. Mimlendiniz :) http://kndnyp.blogspot.com/2013/08/sevgi-mim-yaparsa.html adresine mimi cevapladığınız postunuzun linkini yazarsanız beni çook mutlu edersiniz :D
    Öpücükler

    YanıtlaSil