30 Mayıs 2013 Perşembe

DIY-PEÇETE DEKUPAJ ÇALIŞMALARI

Bu dekupaj işine bu aralar fena halde merak saldım.tepsilerimi,kullanmadığım kaplarımı ,beklettiğim kavanozlarımı herşeyi herşeyi boyayıp duruyorum.Evimin içi atölye gibi oldu .(Duygu)
 kutuları değerlendirmeyi seviyorum.aslında hepsi hemen hemen her eve giren kutular.önemsemeyip çöpe atıyormuşum çok ayıp etmişim.. Soldaki kutu kosla kutusu,ortadaki, peynir kutusu ve sağdaki de lokum kutusu ..işlem için gerekli olan 3 şey var sonraa istediğiniz renkte desen de kutular yapabilirsiniz.
1- sprey akrilik boya
2- peçete dekupaj tutkalı (transparan tutkal diyede geçiyor)
3- vee tabiki istediğiniz modelde bir peçete .

boyamak istediğiniz yüzeyi ya da eşyayı sprey boyayla kapatana kadar boyayın.ardından peçetelerdeki istediğin desenleri kesip ,3 kat olan peçetenin en sonda kalan renkili tarafını yapıştıracaksınız.
boya kuruduktan sonra fırçayla tutkalı yüzeye sürün ve peçeteyi ypıştırın.sonra üstünede sürünki bi darbede yırtılıp deforme olmasın.
ben en son sprey vernikle vernikliyorum.kuruma çatlama yapmasın.deforme olmasın diye.
alttaki de zeytin kabıydı,şimdi güzel desenli bir peçeteyle o da evimde kahve kutusu olarak yerini alacak :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder