30 Mart 2013 Cumartesi

KAPI TUTUCU YAPTIK :)

Bugünkü tasarım biraz ilginç:) Kapıları tutmak için kumdan torbalar koyardı annelerimiz,kapı arkalarına akılara kurdele bağlayıp çarpmasını önlerdi ya da kocaman bir taş bulup altına koyardık.bende evimde bir kapımın önüne şaşal su şişesine su koyup böyle çarpmamasını sağlıyordum.ardından bir fikirle değiştirdim görselliği :) yine şaşal kullandım ve içine yine su koydum .sırasıyla nasıl yaptığımı açıklayan resimleri aşağıda koydum.kedi şeklini kesip kenarlarından diktim ve üst kulak bölgesine elyaf koydum çünkü dik durabilmesi için böyle bişeyle sabitlemek gerekiyor.ve sonuç aşağıdaki gibi :))




5 yorum:

  1. Sevalcim, bu kapı tutucu fikri inanılmaz hoşuma gitti. Ben de en kısa zamanda denemek istiyorum, senin kedin çok sevimli ama ben iran kedisi gibi pofuduk bişi yapmayı denicem sana da görsellerini iletirim. Bu arada blogu şimdi inceledim, gerçekten keyifli olmuş. Şimdiden bol şans ve kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Takip ettiğin için teşekkürederim canım.Evet fikir çok güzel:) Duygu yaptı seninde yaptığın kapıtutucunun görsellerini sarbızlıkla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. fikir şahane. görünce değişik fikirler geldi. yaparsam yayınlarım:)) elinize sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. o vakit yaptığında kulaklarımız çınlatt :)) inşallah karşılıklı güzel fikirler paylaşırız.

    YanıtlaSil
  5. çınlatmam mı hiç:))

    kelime doğrulamayı kaldırdığınız için teşekkürler:)

    YanıtlaSil