30 Mart 2013 Cumartesi

Lekeleri Kapatma

Her kadının hem en sevdiği temizlik maddesi ,hem de kullandıktan sonra lekesi yüzünden nefret ettiği bi madde bu çamaşır suyu.vazgeçemiyorum bi türlü ama evimin her bi yerinde kıyafetlerimde lekelerindende kurtulamıyorum.bi tane banyo paspası gibi bir örtüm vardı ve tabiki çamaşır suyu olmuştu.
burada çok net görünmüyor ama üzerinde uzunca bir çamaşırsuyu lekesi vardı ve onu saklamak için üstüne bir örtü daha koyuyordum.evimin bi çok köşesinde olan kelebek motifini dikerek bu lekelerden kurtuldum :)
E tabi dikiş makinesine yeni yeni alışıyorum.dikişte biraz zigzaglar oldu ama uzaktan pekte belli olmuyor.en azından çamaşırsuyu lekesi kadar kötü durmuyor :))


2 yorum:

  1. harika fikir kuzenler :)çok şekerler kelebekler hep kurtarıcım olmuştur badilerde denemenizi tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederiz :) bunu dikkate alıyoruz hemmen :)

    YanıtlaSil