30 Mayıs 2013 Perşembe

DIY-DEKORATİF KUTU YAPIMI

Herkese Merhaba,
Güne güzel başladık hadi hayırlısı.İnşallah herkesin çook güzel geçireceği bir gün olur.Bu hafta twmizlikten pek bi zamanım kalmadı(Duygu) ama arada kaçamaklar yapıp hobileride bırakmadım tabiki :)
Ne zamandır bir kutu istiyordum dekoratif  olsun,büyük olsun,şık olsun diye diye aradım ama gönlüme göre bişey bulamadım.Bulduklarımda çok çok uçuk fiyattı hamuru karton olunca insan okadar para vermek istemiyor :) bende tuttum kendim yaparım bunu dedim ve kumaşçıdan döşemelik bir kumaş aldım.kartonuda kırtasiyeden A4 kağıtların konulduğu kolileri alıp yaptım. 
gereken malzemeler ;
 Kumaş 
Karton-Kapaklı 
Pritt (Bali ile de yapıştırılabilir ama benim evde balim yoktu malesef :( )


kumaşı pritle kartona yapıştırdım hepsi bu kadar.ve biraz daha sağlamlaştırmak adına zımbayla kenarlarını tutturdum.hobi odama malzemelerimi içine koyabileceğim güzel ve şık bir kutu olmuş oldu :))

5 yorum:

  1. Superr kusum eline saglik cok guzel olmus valla :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. çok saol yavrucuğumm teşekkür ediyorum çokkk :)

    YanıtlaSil
  4. üzerine duvar kagidi gibi sekilli kendinden yapiskanli guzel desenli kagitlarda yapistirabiliriz

    YanıtlaSil
  5. evet aslında yapıştırılabilirdik ama ben pek çok yere baktım astarı yüzünden pahalıya geliyor öyle kağıtların..hem pahalı hemde cezbedici desenler pek yoktu :)

    YanıtlaSil