31 Mayıs 2013 Cuma

KUŞ KAFESİ YAPTIK:)

Seval ve ben(Duygu) akrep burcuyuz. çoğu özelliğimiz aynı diyebilirim.tarzlar bazen farklılaşabiliyor ama huy olarak çoğu şeyimiz aynı..kafamıza bişey koyduk mu o olana kadar yeriz bitiririz kendimizi :) benimde aklıma ne zamandır bi kafes yapma fikri gelmişti.yapayım yapayım diyordum ama şekil alabilen tel bulmak biraz zor.Eminönüne de bi tel için gitmek hiç işime gelmedi.işyerinde kullanılmayan bi elektrik kablosunun telini buldum sonra.tamam dedim başlayabiliriz.
önce telleri istedim boyutta en ve boy olarak kestim.
 kubbe gibi üst üste getirdiğim demirleri ortadan lehimledik. Ardından yuvarlak bölmelerini geçirdik.tel çok çabuk yamuluyor ve kolay kolayda düzelmiyor :( o yüzden biraz yamuk oldu ilk yaptığımız.
 daha sonra beyaza boyadım ve süsledim. bunu alt kısmını henüz yapamadım.nasıl birşey olmasını istediğime de karar vermedim.biblo mu olsun mumluk mu olsun bilemediğim için şimdilik altını boş bıraktım :)Ve son halleri kafeslerimin..




3 yorum:

  1. sevgili kuzenler:)))))))
    ellerinize saglik
    opuyorum ikinizide

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Cihan Ablacım bizde seni çok öpüyoruz.Sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim. Çok beğendim.
    Ellerinize ve emeklerinize sağlık kızlar :))
    Sizi izlemeye aldım.
    Bana da beklerim :))
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileği ile,
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil