29 Mayıs 2013 Çarşamba

BUĞULU GÖZ MAKYAJI-SMOKEY EYE MAKE UP

Günlük makyaj dışında özel davetlerde makyajımı nasıl yaparım diye düşünmeyin..Detayları aşağıda da yazılmış ama bizde sırayla neler yapılıyor bakalım

Alt zemine yani göz kapağınızın hem üstüne orta renkte bir far sürün. ardından belirlediğiniz bir dumanlı renkle (gri ,siyah ya da kahve rengi bir far olabilir) sondan ortaya doğru farı yayın.
ardından siyah kalemi kirpik diplerinize sürün.q-tips(kulak paamuğuyla) yardımıyla sürmüş olduğunuz kalemi dairesel olarak yayın. daha sonra aynı işlemi göz alt kirpik diplerinize de uygulayın..
kalemi ne kadar az bulaştırıp,çok dağıtırsanız okadar buğulu duruyor makyajınız.

2 yorum:

  1. yapabilmek yazıldığı kadar kolay olsaydı gerektiğinde şahane makyajlar yapabilirdim bende:) işte o kadar kolay değil, ya da ben bu konuda hiç yetenekli değilim:))
    teşekkürler paylaşım için
    sevgiler

    not: kelime doğrulamayı kaldırır mısınız lütfen??

    YanıtlaSil
  2. hemmen değiştrdik :)
    Aslında zor gibi görünüyor,bende ilk başlarda çok boyadım gözlerimi simsiyaha :) ancak panik yapmadan yapınca inan bana çok güzel oluyor. ben mesela kirpik takmayı hiç beceremezdim,şimdi şakır şakır takıyorum.senin yetenklerini zaten kimse tartışamaz tatlım sen daha güzel şeyler yapıyorsun emin ol..sevgilerr Duygu

    YanıtlaSil