30 Mayıs 2013 Perşembe

KEÇE VARSA HER ŞEY MÜMKÜN :)

keçe denilen şey evime girdi gireli mutlaka her yerde bunu kullanır oldum. (Duygu)
Seviyorum rengarenk olan her şeyi.. Annem hemen hemen her hafta ona gittiğimde çantama mutlaka bi havlu bi elbezi sıkıştırır.ev elbezleriyle doldu diyebilirim. :) bende sade düz şeyleri sevmiyorum.benim beynimin Basic tarafı arızalı sanırım.düz bişey görünce antipati duyuyorum.Düz t-shirt bile giydiğimde mutsuz oluyorum o günkü kıyafetimden. Neyse uzatmadan geçeyim konuma..
 keçeyi istediğiniz şekile getirip istediğiniz şekilde şeyler yapabilirsiniz.bu tamamen hayal gücü bence.Beceri hayal gücünden sonra gelir.ve bence insanoğlunun beceremeyeceği hiç bir şey yoktur.ben bu baykuşları yapmak istedim.yaptığımda bi el bezine koyma fikri yoktu aklımda sonra bulduğum en janjanlı beze bunları dikiverdim .
Bu da dikilmiş hali.Mutfağımda hemen yerini aldı :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder