25 Mayıs 2013 Cumartesi

BİODERMA MEMNUNİYETİM..

Bi önceki yazımdada belirtmiştim..hassas bi cilt yapım var ve her kozmetik ürün iyi gelmeyebiliyor..her gün makyaj yapan biri olarak cildmi iyi de temizlemem gerekiyor.ee Duygu cildin bozuk hala makyaj mı yapıyosun diyosanız kimse vazgeçiremedi bu sevdadan beni :) doktorumun tavsiyesiyle bi cilt temizleyici buldum.doktor da makyaj temizleyici verir mi demeyin.cildim diğer ürünlere zaten reaksiyon gösteriyor ,bu dha hafif bişey olmalıydı.
sağdaki ürün foaming gel diye de geçiyor. ben 200 ml deme olarak almıştım.acaba iyi mi kötü  mü diye,şimdiki siparişim 500 mg olcak :) 
soldaki ürünlerde tam bi mucizeymiş. Sensibio Eye göz altı nemlendiricisi, Sensibio Light ise yüz için güzel bi nemlendirici. Bioderma maceram bitmedi yakın zamanda bi ürün daha girecek bu aileye inşallah. Sevgiler Duygu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder