25 Mayıs 2013 Cumartesi

MAKYAJ ÖNERİLERİ volume1 :)

Günaydın :))
bu haftanın son gününde makyaj önerileri paylaşayım dedim (Duygu).Uzun zamandır makyaj bölümünü açtığımızı farkettim ama hiç bir etkileşim paylaşamamıştık.Yazın ilk günlerinde önerebilceğim ürünlerim var,tabi bu bende olan malzemelerin çeşitli olmamasından dolayı kısıtlı biraz. 
1) stüdio fix fondoten,yaklaşık 5 -6 yıldır kullandığım bi ürün.cildi pürüssüz yapan nadir bi ürün bence.tabi cilt yapınıza göre almanız çok daha önemli.biz kadınlar cildimiz bembeyazken fdaha koyu renk yapabilmek için uğraşıyoruz.bu hatayı bende çok yaptım.fondöteni cilt renginizle aynı olmak koşuluyla seçmelisiniz.
Ürüne ben ara verdim,çünkü son bi kaç aydır sürdükten sonra sivilce yapmaya başladı.ama bu üründen kaynalanmıyor,cildim kullandığım akne ilaçlarından çok hassaslaştığı için bu tür ürünlere aşırı reaksiyon gösterebiliyor.ama hala şiddetle önereceğim güzel bi ürün.
2-bu ürünü arkadaşım vermişti hediye olarak,aslında pek nemlendirici sürme alışkanlığım yoktur.o da bunu bildiği için biraz daha renkli bişiler vermek istedi sanırım :) rengi çok doğal tam yaz rengi :)
3- bu pudra değil pişirilmiz bronz allık.pişirilmiş diyorum çünkü gerçekten pişrilmiş bi ürün.dolayısiyle doğallığı oradan geliyor.Bizim kızlarla favori malzememiz budur 
4- ve son olarak allıklarıma geliyorum.en en en çok kullandığım sevdiğim en sağdaki olan.önceden allık sürmeyi öyle çok abartırdım ki,sanki pastal boyayla boyar gibi boyuyodum cildimi. sonra yanlış olduğunu öğrendim.aslında en güzel allık cildini bi ton renklendirecek çok hafif ışık vereck allıkmış.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder