9 Mayıs 2013 Perşembe

HAYDİ BAŞLIYORUZ :)

Uzun uzun aradan sonra tekrar balıyoruz bloğumuza.bu ara ikimizde pek bi meşgulüz,birimiz iş değiştirdi,birimizde üstüne miskinlik çöktü bunca işi boşladık.
aslında bu vakitte hiçte boş durmadık. alışverişe çıktık,modayı takip ettik,evimizde ufak ufak değişiklikler yaptık.tabi bunları resmetmeyi unttuk o ayrı :)
Bu hafta DIY projelerimizi paylaşmayı düşünüyorum öncelikle.tabi bunun içinde sadece hobi yok,biraz dikiş nakış biraz incik boncuk . ve ayrıca bu hafta zamanlamayı da kontrol altına alabilirsek Mac ap artistimizle bi söyleşimiz de olacak.ufak ufak bize yardım etmeye başladı bile kendileri :)


Blog açma fikrimize bir sürü dostumuzdan destek geldi.Öncelikler hepsine çok teşekkürler. Bu desteklerden en büyüğü ise çok sevdiğimiz dostumuz Mac Make-up Artist Sevgi Demirel den geldi. bloğumuzun bir köşesinde onun yeteneklerini paylaşmayı istediğimizi söyledik  ve sağolsun Bizi kırmadı.
Çok yakın zamanda küçük küçük ip uçları ile size kendi yazıları ve onunla yaptığımız söyleşilerde kopardığımız bilgileri buradan paylaşacağımızın bilgisini verelim dedik. tabiki bu yapılanlar sadece sözde kalmayacak uygulamalı biçimdede göstericektir kendisi. ve bu ara çoook blog takip ettim aşırı diyebilirim.sayelerinde masraf üstüne masraf yaptım :) o kadar hoş şeyler yapıyolar ki hepsi benim olsun istiyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder